MrGorsh - 2013-05-21 07:51:01

Jagged Fang Designs
Możliwe, że niektórzy z was już o nas słyszeli na forach międzynarodowych, ale dla reszty, przygotowaliśmy małe rozpoznanie. Nasz zespół założyliśmy niedawno i obecny skład ustabilizował się ledwie kilka miesięcy temu.

Skład ~
Obecnie w zespole działają...
~BenZooMaster~ Założyciel - Odpowiedzialny za UV mapping i Rigging
~MrGorsh~ Założyciel - Odpowiedzialny za modele i skórki
~Trygon~ Odpowiedzialny za modele, skórki i rekonstrukcję Kości.
~Okeanos Saviour~ Odpowiedzialny za modele i skórki
~JimmyzHoopz~ Odpowiedzialny za kodowanie i skórki
~Iben~ Odpowiedzialny za kodowanie i tworzenie obiektów
~Milchman~ Odpowiedzialny za kodowanie



Że co?~

Cel JFD jest prosty - tworzyć dokładne rekonstrukcje różnych wymarłych form życia. Od sławnych mamutów do dinozaurów, a nawet zwierząt, które żyły na ziemi przed nimi. Od czasu założenia używamy różnych programów do tworzenia modeli i skórek (od Zbrusha do Blendera, od GIMPa do Photoshopa). Nasze podejście do tworzenia projektów jest nietypowe, często odbija się to na kontaktach z projektantami, którzy wymagają szybkiego wypuszczenia pliku do użycia bez względu na jakość przezeń prezentowaną. Można nas właściwie określić mianem perfekcjonistów - dopóki coś nas nie zadowoli (nas, nie innych) będziemy to przerabiać, ulepszać, usprawniać, aż w końcu zacznie działać, jak należy.

Linki do starszych uaktualnień na forum Gaia:

Deinonychus remake pisklę
Deinonychus remake dorosły
Deinonychus remake ingame #1
Deinonychus remake ingame #2
Velociraptor remake pisklę
Kentrosaurus remake dorosły, model
Kentrosaurus remake dorosły, skórka
Kentrosaurus remake młody
Stegosaurus remake adult dorosły, model
Stegosaurus remake dorosły, skórka
Karłowaty słoń z Sycylii
Stegosaurus młody
Ankylosaurus remake dorosły
Mały Ankylosaurus
Wilk workowaty, model
Dodo remake
Utahraptor remake
Wilk workowaty, skórka
Wilk workowaty test ingame
Deinonychus Re-Remake
Utahraptor Re-Remake
Velociraptor Re-Remake
Leaellynasaura amicagraphica - do pobrania
Protarchaeopteryx remake
Stokesosaurus remake
Minmi - do pobrania
Karłowaty słoń z Sycylii - re-remake
Ankylosaurus magniventris re-remake
Stegosaurus stenops re-remake- warianty modeli
Utahraptor Re-Remake Ingame Screens
Stegosaurus stenops re-remake skórki
Deinonychus Re-Remake Ingame Screens
Protarchaeopteryx Remake Ingame Screens
Kentrosaurus Re-Remake Render
Ankylosaurus Ingame Screens
Tur - model
Tur - skórki
Tur - warianty modeli
Tur - Ingame Screens
Mamutak Render
Mamutak Ingame Screens
Kwagga model
Kwagga skórki
Kwagga Ingame ScreensScreens[/url]

Ostatnie aktualności:

Iben harował ciężko nad budowaniem otoczenia dla Welociraptorów i tutaj możecie zobaczyć efekty jego ciężkiej pracy:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/1.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/2.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/3.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/4.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/5.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/6.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/7.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/8.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/9.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/10.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/11.jpg

https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/JFD/Velociraptor/12.jpg


~JFD~

Weterynarz - 2013-05-24 20:56:51

Woow, superowe. o:

Offtop: Trudno jest zrobić model w blenderze ?o:

MrGorsh - 2013-05-27 07:07:58

~Jagge​d Update~

Dziś, Jagged Fang Designs dumnie prezentuje ptaka o nazwie Raphus cucullatus, pospolicie znanego jako dront dodo. Obrazek poniżej zmienia się z czasem, prezentując warianty wyglądu!
W przeciwieństwie do większości rekonstrukcji tego przedziwnego ptaka, JFD zdecydowało sie na mniej artystyczny, a bardziej nowoczesny sposób jego przedstawienia. Rezultuje to w bardzo odmiennej od większości rekonstrukcji, nie napędzanej malunkiem Mansura, ani też tłustymi, szarymi rekonstrukcjami artystów, którzy żywego dodo nie widzieli na własne oczy.

http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2013/146/9/0/dodorenderfin_by_synchrolight-d66m8la.gif

~JFD~

Szysz - 2013-05-27 16:15:38

Weterynarz napisał:

Woow, superowe. o:

Offtop: Trudno jest zrobić model w blenderze ?o:

Co do modelu, próbowałem kiedyś (pozdro dla starego ztc :D), chciałem zrobić xenomorpha a wyszła mi jakaś ryba xD

MrGorsh - 2013-06-22 08:01:02

~ Jagged Update ~

Podczas gdy nasi koderzy powoli dokonują przełomów w kodowaniu dla następnych projektów, nasz główny rigger Ben miał trochę wolnego czasu. Po paru eksperymentach z animacją, zaczął się tworzyć pomysł by dodać chociaż trochę animacji do obecnych zestawów kości. Tak więc dziś z radością ogłaszamy, że nasza pierwsza nowa animacja znalazła się w grze!

Aczkolwiek, Ben nie był jedynym zaangażowanym, otrzymaliśmy pomoc od członka zespołu, który pozostał nieujawniony przez parę miesięcy, naszego władcy matryc, Verdant Gregor'a. To nie jedyne, co wam zaprezentuje w przyszłości!

Ale już dość, bez sensu jest tylko mówić, że mamy w grze nowe animacje. Na pewno chcecie zobaczyć to na własne oczy. Zatem obejrzyjcie nowe animacje jedzenia na przykładzie Deinonycha. (Ta animacja jest nadal w obróbce i może w przyszłości ulec zmianie)

https://www.youtube.com/watch?v=fdL0WSu … r_embedded

DamianPL - 2013-07-13 12:48:23

Wow ! Genialne :o
Pobrałem niektóre dinozaury i znalazły się w części prehistorycznej zoo :)

mojaksywa26 - 2013-12-24 12:06:54

Damn, aż chyba wrócę do ZT2 :p

Mahikun - 2014-03-12 14:43:16

A mnie się albo wydaje, albo ta animacja jedzenia nieco skokowo przechodzi w bieg. :/

Weterynarz - 2014-03-15 08:46:31

A mi nie. xD o ;

MrGorsh - 2015-04-18 15:43:39

JFD PREZENTUJE: Bos primigenius



763 dni upłynęły już od kiedy pierwsze wierzchołki modelu zostały ruszone w ZBrushu, a pierwsze linie kodu wpisane w xmle,  Bos primigenius czy też Tur (GenII) ostatecznie osiągnął moment wypuszczenia na świat! Oczywiście zespół nie pracował nad tym projektem cały czas, życie i inne projekty skutecznie spowalniały proces, ale jako ważny kamień milowy w naszej historii, tur zawsze ściągał na siebie najwięcej naszej uwagi. I dziś, jesteśmy nareszcie gotowy by ujawnić wszystkie przełomowe odkrycia, które niesie ze sobą to zwierzę!(1)



https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/AurochsRelease/bonuspic_1.png



SZALEŃSTWO WARIANTÓW

Jak można się spodziewać po zwierzaku stworzonym przez nasz zespół, tur ma sporo wariacji do zaprezentowania i uprzyjemnienia rozgrywki. Oprócz już kiedyś wspominanych opcji, jak różna wielkość, kształt modelu, czy kolor tekstur, zaimplementowaliśmy również kilka odmiennych zespołów zachowań! Zaczynając od niepłodnych zwierząt, a kończąc na dziwacznym frymartynie; tur pozwoli wam cieszyć się  ogromną różnorodnością w stadzie! Wypatrujcie równiez wariantów z 'nietypowymi' preferencjami ;)


https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/AurochsRelease/bonuspic_2.png



CIĄŻA

Prawdziwy przełom w historii ZT, tur jest pierwszym zwierzęciem kiedykolwiek stworzonym z kompletnym cyklem ciążowym - i to znaczy dosłownie co myślicie:  widoczną ciążę (2)! Podczas ciąży, brzuchy krów będą się powoli powiększać, ukazując światu rozwijające się w nich życie. Po narodzinach cielaka (które to narodziny mają swój własny arsenał niespodzianek), rozdęte wymiona naznaczą krowę gotową wyżywić swoje nowonarodzone dzieci.

Oprócz realistycznego cyklu ciążowego samego w sobie, możecie spodziewać się różnych jego skutków: zaczynając od bliźniaków, a kończąc na śmierci cielaka - każda ciąża będzie swego rodzaju niespodzianką. Pilnujcie zawiadomień od swoich Opiekunów!


https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/AurochsRelease/constantgrowing.png



ROSNĄC W SIŁĘ

Coś, co nie dawało ludziom spokoju w przeszłości, to sposób, w jaki zwierzęta w ZT rosną. Praktycznie 'wybuchały' do następnej fazy rozwoju. Oczywiście, ten ohydny brak realizmu był dla naszych koderów bolesną zawadą i coś trzeba było z tym zrobić.

Ale dziś, ten problem się skończył. Tur jest pierwszym zwierzęciem w serii ZT, jakie kiedykolwiek posiadało cechę, którą nazwaliśmy 'stały wzrost'. Wasze zwierzęta będą bez przerwy rosnąć w wolnym tempie, stopniowo osiągając swoje kolejne stadium rozwoju zamiast nagle rozszerzać się niczym przy pomocy magicznej przemiany. Dla niektórych to nowe rozwiązanie problemu dorastania zwierząt może wydać się mało ważne, ale efekt jest wspaniały i pozwala na osiągnięcie pożądanego realizmu, gdy obserwujecie wasze stada!


https://dl.dropboxusercontent.com/u/87226119/AurochsRelease/bonuspic_4.png



WSPANIAŁE OBIEKTY

Kiedy wasze cielęta są głodne, ich przetrwanie zależy od matki, która je wykarmi. Jak wiemy, nowonarodzone cielęta nie jedza trawy, ani nie piją wody, więc mleko matki jest dla nich niezmiernie ważne. Ale jak w życiu, mogą one zostać odseparowane od naturalnego źródła mleka, czy to poprzez wasze działania, czy śmierć matki. Upewnijcie się, by wasze młode tury miały jak przeżyć, karmiąc je świeżym mlekiem z automatycznego karmnika! (3)

To nie wszystko! Jeśli kiedykolwiek odwiedziliście farmę jakiegokolwiek bydła, wiecie, że te zwierzęta świetnie sobie radzą z jedną rzeczą. Produkowaniem sporych ilości odchodów. Tur został więc wyposażony w charakterystyczne, realistyczne krowie placki, które same w sobie posiadają sporą różnorodność.

Postanowiliśmy położyć wisienkę na torcie i dodaliśmy jeszcze jedną rzecz, o której ludzie często zapominają: upominki! Tur zapewni waszemu zoo cały zestaw pluszaków, które pokochają wasi zwiedzający!

ZAWARTOŚĆ

Spoiler:



  •   Tur
  • Karmnik dla cieląt
  •   Krowie odchody
  •   Krowia biegunka
  •   Zamrożona mumia tura
  •   Pluszowy tur

WAŻNE

Spoiler:



  • Tur jest dostępny w następujących językach: angielski, niemiecki, holenderski, hiszpański i polski.
  •   Jagged Fang Designs nie udostępnia, ani nie pochwala udostępniania wykastrowanej wersji tego zwierzęcia.
  •   Jak ze wszystkimi zwierzętami w ZT, odradzamy przemieszczania zwierząt po zauważeniu u nich ciąży. Powoduje to bugi i najprawdopodobniej zaburzy ciążę zwierzęcia. Jeśli zwierzę jest w ostatnim stadium ciąży i nie rodzi, podnieście je, po czym postawcie na ziemi. Całkiem normalnym jest dla wskaźnika ciąży zresetowanie się po pojawieniu się wyraźnych oznak ciąży.
  • Zanim zaczniecie zgłaszać usterki jak np. zwierzęta nie kopulujące ze sobą, sprawdźcie, czy nie trafił się wam jeden z wariantów, jak na przykład niepłodny byk.
  • Jagged Fang Designs radzi, by zgłaszać usterki poprzez nasz e-mail(jaggedfangdesigns001@gmail.com), a nie w tematach związanych z pracą zespołu na forach. W ten sposób pytania i zgłoszenia mogą zyskać odpowiedź w najłatwiejszy i najszybszy sposób.faster.

JFD Filtr - pobierz najpierw
POBIERZ TURA




(GenII) Generation II : Dzieło JFD, które ma nowe skórki/modele i zaawansowane kodowanie, bez nowych animacji. Wkrótce do przeróbki...
(1) Jak już wspominaliśmy kiedyś, praca Jagged Fang Designs nie wpisuje się w public domain. Komentarze typu "ale dlaczego to nie jest PD?" bedą zgłaszane lub zwyczajnie ignorowane.
(2) Zdjęcia zostały zrobione z dystansu specjalnie, w grze możecie oglądać ciążę z bliska.
(3) Bazowane na autentycznych metodach karmienia cieląt.
(4) Wszystkie biomy (minus sawanna) zostały stworzone przez Jagged Fang Designs I nie zawierają się w tym modzie

Animalka - 2015-06-23 19:03:40

Proponuję zrobić triceratopsa i t-rexa, to moje ulubione dinozaury :)
PS: Jak wam się udało zrobić taką zarąbistą stajnię dla turów? O.o

tytanes.pl